יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

מכתב שקיבלתי בעקבות תכנית רדיו שהוקדשה לספרי 'לעשות שלום עם הפלסטינים'


בסד, 11/12/2012, כז חשון תשעג
לכבוד דר אודי מנור
סמינר אורנים
לפני מספר שבועות רואיינת בתכניתו של ברוך אסקרוב. צויין בתכנית שאתה היסטוריון. בדבריך מלאי השנאה לארץ ישראל הזכרת לנו את ההיסטוריונים הבולשביקים שהמציאו הסטוריה משלהם בהשראת השלטונות הסובייטים.
הבעיה היא בכך שאתה מנחיל לתלמידיך את השקפותיך האנטי לאומיות והפוסט-ציוניות ואם חלילה את[ה] משמש כמורים להיסטוריה, הם ימשיכו לעוות את האמת ההיסטורית של ארץ ישראל ואת היותה שייכת אך ורק לעם היהודי, ושנאתם לארץ תוגבר משל שנאתך.
בדברי ההתחלה שלך שבת וחזרת על הביטוי גדה מערבית. אכן, מבחינה גאוגרפית ארץ ישראל הנמצאת בין הירדן לים מצויה בגדה המערבית ואילו מדינת ירדן (היושבת על חלק מאדמת העם היהודי) בגדה המזרחית לירדן. אך אתה ברוב שנאתך לארץ ישראל התכוונת כמובן לאזורי יהודה ושומרון, בנימין, בקעת הירדן. ובכן דר' לשנאה אנטישמית, גם תל אביב ושייך מוניס (רמת אביב בה הקימו על חורבות שייך מוניס הערבית את אוניברסיטת תל אביב) וג'מוסון וכפר סימייל (אזור עיריית תל אביב וככר מלכי ישראל ורח ארלוזורב וזבוטינסקי) מצויות בגדה המערבית, וכך גם ביתו של ברוך אסקרוב ברח' בזל.
לנו, לעם ישראל ניתנה הארץ על ידי אלוקים, ולאחרונה קראנו בפרשת השבוע את פר' לך-לך וחיי שרה המוכיחות זאת. אך אתה כפי שהנשמע, פוסל את התנך ואת הנאמר בו באשר לשייכותה של הארץ לעם ישראל בלבד וממציא כאמור תאוריה משלך שכולה הזויה, חולנית ומעוותת לחלוטין.
נראה שאינך יודע מה מעשיך בארץ ישראל, ובכן שדה התעופה לוד ואף נמל אשדוד פתוחים בפניך לצאת מכאן לעולם "הגדול" ולהשתכן בגרמניה הטמאה (בדכאו למשל או בבניין ואנזה בברלין).
השתמשת גם בביטוי נפוץ נוסף השגור במוחם המעוות של שונאי ישראל הפוסט ציוניים כמוך, והוא – הכינוי "שטחים". גם סמינר הקיבוצים ממוקם בשטח ארץ ישראל, אך מאידך האולפן בבניין רשות השידור בליאונרדו דה וינצ'י בתא (בו ראויינת) נמצא על שטחי הטמפלרים הגרמנים שעליהם השתלטו כוחות צהל במלחמת השחרור (ואגב, גם שייך באדר – מקום בניין הכנסת הוא שטח כבוש משנת תשח) ושחררו אותם מתכניתם של הערבים מכפר סימייל ומשרונה להשתלט עליהם.
בתכניתך דיברת על מחקרים שערכת. ובכן הם פוליטיים ואין בהם שמץ של אמת, אלא ספוגים בהשקפת עולמך המעוותת והחולנית. דברת על שלום. לאיזה שלום אתה מתכוון, שלום שבו יחזירו את ערביי יפו שגירשת במלחמת השחרור (מהעיר היהודית יפו) לאחר שירו על תל אביב? או שלום בו יחזירו את ערביי שיח מוניס לכפרים?
שלום אמיתי יהיה כשתיתן לערבים ימח שמם וזכרם, שידיהם מגואלות בדמם של אלפי יהודים, את שייך באדר, ועכו וקטמון ובית שמש וכו וכו ואז הם ימשיכו לפגוע בנו.
ראש הממשלה המטורף, אריאל שרון, ימח שמו, עקר את הישוב היהודי בגוש קטיף (טירוף מוחלט) וערביי עזה בני הבליעל וצמאי הדם השתלטו על אדמותיה, ומאז הם משמיעים לנו שלום של פגזים וקסאמים וגראדים ואף בשעה שאני כותב את המכתב תוך כדי שמיעת סיסמאות השלום שנצבעה באדום, צבעו של הדם היהודי שנשפך על ידי הערבים הרוצחים הארורים שימ"ש וזיכרם.
דורי דורות של יהודים נכספו לארץ ישראל והתפללו "לשנה הבאה בירושלים", ואתה, אנטישמי משוקץ ויהודון עלוב נפש מוכן לוותר עליה ולתיתה לרוצחים הערבים ולארגון אשף (=ארגון שחרור פלסטין). הערבים הנאצים מתכוונים לכל ארץ ישראל מירדן ועד ים (כולל את מקום סמינר אורנים).
לחבריך הערבים הארורים, שימח שמם וזיכרם, שפלשו (אבות אבותיהם) לכאן במאה ה7 לספירה אין כל שייכות לארץ ישראל, שמם ערבים שכן מערב הסעודית הגיעו ושם מקומם, ויש לגרשם מכאן (כולל את ערביי ואדי ערה והגליל והנגב) ומעולם לא היתה להם מדינה (שאותה הם מכנים בשם פלסטין).
כמו כן יש לגרש מכאן את כל חברי הכנסת הערבים, שכל עיסוקם (בשיתוף פעולה עם טיפוסים חולניים כמוך) הוא בהסתה נגד המדינה, אתה מוזמן להצטרף אליהם בדרכם חזרה לערב הסעודית. ובשמחה נפרד ממך.
אנו נשארים כאן ונמשיך לבנות ביהודה ושומרון
יואב וגלבוע.

תגובה 1:

  1. טוב, כי ביקשת אז אשתף, למרות שהדבר המתבקש לעשות עם הפוסט הנוכחי הוא לטמון אותו היטב בפח האשפה הקרוב ביותר.
    כרצונך.

    השבמחק