יום ראשון, 7 בינואר 2024

1974: תמצית האסטרטגיה של ארגוני הרס-ישראל (ולא משנה מה שמם ומי עומד בראשם ומה תשתית האידיאולוגיה שלהם) - מוקדש לכל הישראלים שחוזרים בהתלהבות ובנחישות ל-6 באוקטובר 2023

 

"המטרה של האסטרטגיה הערבית החדשה מבוססת על תיאום הפעולות המדיניות והצבאיות, על רכישת חופש תמרון מדיני כלפי חוץ ועל הנחתת מכות בהתמדה ובצורה מחושבת באמצעות כוחות סדירים, שינהלו את המאבק בשיטות קונבנציונליות וברוח לוחמת הגרילה. 

אין מטרתה של אסטרטגיה זו לשבור את מפרקתה של המדינה הישראלית בפעולה משמעותית מהירה שתגרור התערבות ארה"ב... אלא מטרתה לכרסם את המציאות המוראלית הישראלית ברציפות ולהבטיח את הצטברותן של ההשפעות המוראלית למכות נחרצות, עד שתתמוטט ישראל על ידי קמילתה ולא על ידי שיסופה. 

זאת משום שתהליך הקמילה ארוך-הטווח הוא מצב שאין האימפריאליזם יכול לטפל בו למרות תמיכתו, ובפרט כאשר יוכח לאדם הישראלי שהמדינה שבמסגרתה רצתה הציונות להעניק בטחון ליהודי העולם הפכה לאזור המסוכן ביותר בעולם ליהודים. 

בתוך ישראל יכה שורש השכנוע, שהפתרון הצבאי הגזעני על חשבון העם הערבי הפלסטיני עומד על סף הכישלון". (היתאם אל-איובי, 1974)

3 תגובות:

  1. סליחה - לי וגם לחברי מר גוגל אין מושג מי היה "היתאם אל-איובי"....

    השבמחק
    תשובות
    1. קצין בכיר באש"ף ומנסח האסטרטגיה של הארגון

      מחק
  2. המטרה של הקפלניסטים זהה - לצערינו - למטרתו של סינוואר:
    לאחר שהגיע למסנא שצבאית הוא לא יוכל לנו, המטרה שלו היא לפרק את האימון הטבעי שיש בין העם לבין הממשלה והנהגת המדינה, רק כך הוא יוכל לרשום לזכותו ניצחון כלשהוא לטווח ארוך.
    כפי שמלחמת יום כפור הביאה להחלשת האחדות, שבירת המפרקת הלאומית ובסוף ויתור כולל על האנרגיות העוצמתיות של הציונות, ודעיכה למדינת סינגפור צנועה.

    השבמחק