יום שני, 31 בינואר 2022

5000-200000-400000-1000000 בדואים בנגב, או איך 1948 עלולה להגיע לקיצה ב-2048 ומדוע לא חיפוש דרכון פורטוגלי היא המסקנה המעשית היחידה מכל זה

 


אמלק לכמה פודקאסטים שהקשבתי להם לאחרונה, משימה שנזקקה להרבה יותר משעתיים.

הסיפור הבדואי בנגב איננו תמים כפי שנראה. הגם שכנראה רוב הבדואים מנסים לנהל חיים נורמטיביים, בפועל מדיניותה המשונה של ישראל גורמת ל:

א. גידול אוכלוסייה ללא אחות ורעה - כל 15 שנה מוכפלת אוכלוסיית הבדואים בנגב. בתחילת האלף הזה היו כ-200 אלף, ב-1948 בקושי 5000, אגב, היום כ-400 אלף, ביום הולדת ה-100 של ישראל קרוב למליון. איך מתרחש הנס הדמוגרפי הזה? באמצעות פוליגמיה הנתמכת על ידי PC רב-תרבותי, קצבאות ילדים (יש גברים בדואים להם 50 ילדים ויותר), וכל מה שמשתמע.

ב. התעצמות היכולת האובייקטיבית (נשק משוכלל ומשתכלל) והתעוזה הסוביייקטיבית (מוכנות לפשיעה ולאלימות מכל הסוגים, ההופכת את טוני סופרנו ושות' לאגודה למען החייל) לעשות במרחבי הנגב כבשלהם, על יסוד אידיאולוגיה אסלאמיסטית לפיה היהודים לא רשאים לנהל מדינה ובוודאי לא לומר לבעלי הקרקע המקוריים - הבדואים בפרט והערבים בכלל - מה לעשות.

ג. כבילת ידיהם של יהודים להתיישב בנגב (כמו ברוב הארץ הזו אלא אם מדובר במדינת תל אביב, מבצע המחייב 9000 ש"ח לחודש שכר דירה או משכנתא) בשם ערכים נשגבים כמו 'שמירת הטבע', כשלמעשה מדובר בהפקרת הטבע להשתלטות בידואית הנמשכת כבר 15 שנה.

ד. עידוד יהודים לחפש לעצמם פתרונות פרטיים בפורטוגל, פולין וכן הלאה, כי העתיד נראה בעייתי מאד בלשון המעטה.

על כל אלו שווה לשמוע פודקאסטים בהם מדברים אנשים כמו גרשון הכהן, מוטי קידר, פנחס יחזקאלי ועוד.

למיואשים נגיד שיש מה לעשות. את כל מה שמוזכר בסעיפים א-ד, או לפחות א-ג, אבל במהופך:

א. לחסל את תופעת הפוליגמיה באמצעות חיסול קצבאות הילדים.
ב. רתימת צה"ל לחיסול הפשיעה הבדואית, לצד משטרת ישראל שמעצם מהותה מוגבלת בטיפול באיום בטחוני בסדר גודל כזה.
ג. ביטול המגבלות על גודל הישובים היהודיים כפי שנקבעו בתמ"א35, והשוואת מחיר הקרקע למשתכן היהודי לזה הקיים היום במגזר הערבי: במקום 800אלף שקל לחצי דונם בשדה בוקר, לבטל את האפלייה הפרו-ערבית כך שגם מתיישב יהודי ישלם כמו אזרח ערבי רק 30אלף שקל לדונם (מחיר קרקע בעראבה או בטמרה, וקרוב לאפס הישובים הבדואים המוכרים).

רשימת הנושאים שנזכרה כאן חלקית כמובן. אבל מי שחושב שהבדואים בנגב מסכנים או שהבעיה מסתכמת בשאלה כמה לנטוע ואיפה, טועה טעות מרה.

כשמדובר בטעות של חוסר ידיעה מהסוג שיכול לאפיין כל אדם, כי אף אחד לא יודע הכל, אין סיבה לדאגה. ידע הוא כוח אמר מי שאמר, וככל שיותר אנשים ידעו ויבינו את הדברים הבסיסיים האלה ממילא יהיה יותר כוח בידי נציגיהם שתפקידם לטפל באיום האסטרטגי הזה על עתידה של ישראל.

אבל כשמדובר בתפיסה מודעת לעצמה המקבלת את כל ההנחות המשמשות את התנועה האסלאמית ואת תרבות ה-PC ואת הירוקיזם הרומנטי התלוש, הרי שיש סיבה עמוקה מאד לדאגה. כי מנהיגי הבדואים הנשענים על התורה האסלאמיסטית שקיימת כבר כ-100 שנה, לא ישנו את עמדתם כי עמדתם היא זהותם.

אבל כשלצידם עומדים אידיוטים שימושיים מעולם ה-PC והירוקת, ופוסט-ציונים אנטישמים מצויידים בתשומת לב של צדיקי 'העולם הנאור', הרי שיש לקיים כנגדם מאבק נחוש ונחרץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה