יום חמישי, 8 באוגוסט 2024

פיסקת הרחבה בערך 'החטופים' בויקיפדיה (בהנחה שהוא לא יחזיק מעמד יותר מחצי שעה)

 טיעון נוסף העולה בדיון הוא שהתביעה להחזרת החטופים "עכשיו" היא חזרה על הטעות הגדולה לגביה כבר אין ויכוח, שנעשתה בעבר בעיסקת שליט

בראייה לאחור ברור לחלוטין כי עבור חמאס פרשה זו היתה בבחינת הכנה למבצע חטיפה גדול פי כמה בעל השלכות מדיניות חמורות בהתאם, מה שבדיוק קרה ב-7 באוקטובר. 

מכאן ישנם ישראלים רבים, שבלי קשר לעמדתם האלקטוראלית ביחס לממשלה המכהנת ולדמות האיש העומד בראשה, שמבינים שעיסקה "עכשיו" פירושה התמודדות חמורה פי כמה בעתיד הקרוב. 

להבנתם, את חמאס יש להשמיד לכל הפחות מבחינה צבאית, וכי עם כל הקושי "להביט בעיניים" של החטופים העכשוויים, ברור לכל בר דעת שהותרת חמאס על מכונו משמעותה קושי גדול פי כמה "להביט בעיניים" של חטופים עתידיים, וכי עם כל הצער והטרגדיה האיומה, הואיל ומבחינת חמאס ויתר גורמי ציר הרשע, מטהראן ועד ביירות, אין שום הבדל בין חטופים של עכשיו לחטופים של מחר, המסקנה היא לחרוק שיניים ולהתמודד עם שורש הבעיה ולא עם אחת התוצאות שלה.


6 תגובות:

  1. ההיגיון הפשוט לא שיכנע את הצווחנים אז ולא ישכנע את הצווחנים היום. ועדין, לא עליך המלאכה לגמור ואין אתה בן חורין להיפטר ממנה.

    השבמחק
  2. טעית.
    בסוף זה החזיק 4 שעות וחצי...

    השבמחק
  3. האידיאולוגיה וה"התנהגות" של החמס מקובלת על הפלסטינים כולם והעזתים בפרט. החמס זה רק שם, גם אם נביא לקץ החמס, תושבי עזה ימשיכו לנהוג כפי שנהגו מאז ומעולם. אי אפשר לעשות חתול מכלב. הפתרון היחיד הוא לעקור אותם משם פיזית.

    השבמחק
    תשובות
    1. שנינו יודעים שזה לא מעשי... ולכן הדרך היחידה היא למנוע מהרעיון הזה כלים למימושו. זה הרי כל ההבדל בין הנאצים ב-1940 לנאצים ב-1945.

      מחק