יום ראשון, 3 בספטמבר 2023

כן, ברור מאליו, הדחת דני דיין היא חלק מהדיקטטורה המשיחית שמתארגנת כאן, אלא מה, גם הירידה בטמפרטורות בשבוע האחרון

 אלא אם מה שכתוב כאן או כאן רלבנטי לדיון.

"רגע!!" קול שפוי צועק בתוכי, "אדוני" (כלומר אני) "השתגע?!"

"רלבנטי לדיון?!"

בישראל 2023 אין אוקסימורון גדול מזה... שתי מלים, ארבע סתירות מהותיות: אין "רלבנטי", אין "דיון" ובוודאי שאין "דיון רלבנטי" או "רלבנטי לדיון".

שבוע טוב, שנה טובה.

ואולי בכל זאת, כי אנשים לא תמיד מבינים דבר מתוך דבר: 

אז אם הידיעה על החלטתו של דני דיין להוציא מהתערוכות את תמונת פגישתו של המופתי עם היטלר נכונה - ואני מודה שלא הייתי ביד ושם כבר עשרים שנה לפחות - אז הנה זו סיבה מספקת לפטר גם אותו וגם את כל הצוות שלו.

טענה דומה נכונה לדעתי לפרוייקט המגוחך אותו מתאר 'מקור ראשון': מגוחך פעמיים, שלא לומר מקומם ומרתיח, כי:

1. עצם הטיעון ש"הולכים ומתים ניצולי השואה ובקרוב לא יהיה מישהו שיוכל לומר 'הייתי שם' " מגוחך, מטופש, מביך, מקומם וכן הלאה. על פי ההגיון המופלא הזה, מסכנים הצרפתים שכבר אין אף אחד בקירבם שיכול לומר 'הייתי שם ליד הבסטיליה', או האמריקנים נעבעך שאף אחד מ-340 המליונים שחיים במדינה הזו לא יכול לומר 'הייתי בקרב גטיסבורג ושמעתי את הנאום של לינקולן', ומשם לגירוש ספרד, קרבות בר כוכבא, חורבן בית שני, חנוכה ושיבת ציון, המרחק קצר. 

2. כיבוסה של השואה לכלל 'זכויות אדם', כביסה שישר הופכת את הציונות לסמרטוט רצפה לצורך הגנת "קרבנותיה" (הפלסטינים, אלא מה, מה שמתחבר היטב עם החובה להסתיר את הקשרים בין המופתי לבין היטלר, כי זה לא מסתדר עם 'הדיקטטורה' המחשבתית של 'משיחיות' השלום כלומר "השלום").

אבל שרה, ויאיר וקיש(קוש) וכן הלאה. 

שבוע טוב, שנה טובה. 

2 תגובות:

  1. רשומה הראויה לפרסום גם מחוץ לבלוגיספרה (התגובה הקודמת התפרסמה על הרשומה הלא נכונה).

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מוזמן להפיץ אותה איך ואיפה שאתה רוצה... תודה מראש.

      מחק